تعمیرگاه های مجاز تعمیر ظرفشویی زیمنس siemens در تهران

همانطور که می دانیم بسیاری از تعمیرکاران مدعی تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس siemens  هستند ولی فقط تکنسین هایی مورد اعتماد هستند که در نمایندگی های معتبر تعمیرات ظرفشویی زیمنس siemens در تهران  ابتدا به درستی آموزش دیده اند و در زیمنسsiemens نمایندگی اکنون مشغول به فعالیت می باشند. ما در نمایندگی مجاز تعمیر ظرفشویی زیمنس siemens در تهران و سراسر کشور با بیش از سی سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات ظرفشویی زیمنس siemens  تمام خدمات خود را با گارانتی 6 ماهه و کمترین هزینه انجام می دهیم فقط به این دلیل که رضایت خاطر شما بسیار بیشتر از پول برای تعمیرات زیمنس siemens قابل اهمیت است. در مدت 6 ماه گارانتی تعمیر زیمنس siemens شما هیچگونه هزینه ای برای تعمیرات زیمنس siemens پرداخت نمی کنید حتی هزینه ایاب و ذهاب بر عهده نمایندگی رسمی تعمیرات ظرفشویی زیمنس siemens می باشد. بنابراین اگر برای تعمیرات ظرفشویی زیمنس siemens  نمایندگی فعال معتبر نیاز دارید، تعمیر زیمنس siemens بهترین گزینه زیمنس siemens سرویس برای انتخاب سرویس دهی به شما عزیزان می باشیم.

خطا های ظرفشویی زیمنس در نمایندگی رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس siemens

خطا های ماشین ظرفشویی زیمنس siemensهر کدام می تواند نشانه ای از معیوب بودن بخشی از دستگاه ظرفشویی باشد که نمایندگان ما در تعمیرات زیمنس siemensبه شما هر ارور را توضیح خواهیم داد:

 خطا یا ارور E01 ماشین ظرفشویی در نمایندگی رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی

المنت حرارتی عمل نمی کند یا سنسور دما مشکل دارد. ممکن است المنت گرمکن ظرفشویی سوخته باشد. شاید هم فقط اتصالات مربوط به المنت آسیب دیده است. برای رفع این آسیب ها در تعمیر زیمنس siemensفقط کافی ست تماس بگیرید.

 خطا یا ارور E02 زیمنس siemensظرفشویی در نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی

سنسور دمای NTC مشکل دارد . به همین دلیل نمی تواند به درستی دما را بسنجد و به واحد کنترل ظرفشویی اطلاع دهد. از این رو المنت گرمکن بی وقفه کار می کند. تنظیم درستی دما را با یک تماس به نمایندگی تعمیر زیمنس siemensمی توان حل کرد. 

 خطا یا ارور E03 زیمنس siemensماشین ظرفشویی در نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی

مخزن ظرفشویی در زمان مقرر از آب  پر نمی شود. در مدلهای جدید ظرفشویی زیمنس، پس از نمایش این ارور، ظرفشویی آب را تخلیه می کند. اما در مدلهای قدیمی تر، ظرفشویی منتظر می ماند تا آب کافی وارد شود.

 خطا یا ارور  E04 ماشین ظرفشویی زیمنس siemensترکیه در نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی

آب پاش ظرفشویی درست عمل نمی کند که به احتمال زیاد به علت مشکل در سنسور کنترل فشار و جریان آب متصل به آب پاش است. این احتمال هم هست که مشکل از گرفتگی آب پاش ظرفشویی باشد. در واقع سختی آب سبب گرفتگی برخی سوراخهای آب پاش می شود و آب از این ناحیه آب پاش خارج نمی شود. این موارد را با برقکاران تعمیر زیمنس siemensمی توان در میان گذاشت.

 خطا یا ارور E05 زیمنس siemensظرفشویی در نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی

بیش از حد لازم آب وارد ظرفشویی شده و سطح آب زیادی بالا آمده است. به احتمال بسیار زیاد سنسور سطح آب مشکل دارد و نتوانسته آبگیری را متوقف کند. تعمیر سنسور آب را می توانید با نمایندگان ما در تعمیرات زیمنس siemensدر میان گذاشته و در اسرع وقت این مشکل را رفع کنید.

 خطا یا ارور E06 ماشین ظرفشویی زیمنس siemensدر نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی

سنسور کنترل کیفیت آب مشکل دارد. کار این سنسور سنجش سختی، آلودگی و شفافیت آب طی مرحله آبکشی است.

 خطا یا ارور E07 ظرفشویی زیمنس siemensدر نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی

فن خشک کن مشکل دارد. احتمال دارد که فن سوخته باشد یا اجزاء آن آسیب دیده باشند. شاید هم مشکل صرفا از اتصالات برقی فن باشد. البته گاهی هم این ارور مربوط به اشکال در سنسور فن است. برقکاران متخصص در تعمیر زیمنس siemensبخاطر همین مشکلات آماده خدمات رسانی به شماست.

 خطا یا ارور E08 ظرفشویی زیمنس siemensترکیه در نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی

گرم کن ظرفشویی درست عمل نمی کند. تعمیر زیمنس siemensاین احتمال را می دهد که سطح آب در ظرفشویی به اندازه کافی بالا نیامده است. این ارور بسیار شبیه ارور E03 است و به احتمال بسیار زیاد به همان علت بروز کرده است.

 خطا یا ارور E09 زیمنس siemensماشین ظرفشوییدر نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی

این خطا دراصل مربوط به المنت گرمکن آب در جریان است و در مدل های خاصی از ظرفشویی رخ می دهد که المنت گرمکن در پمپ گردش آب قرار دارد. به احتمال بسیار زیاد یا المنت گرمکن سوخته یا به المنت برق نمی رسد. این ارور حیاتی است و نیاز هست که با پرسنل تعمیر زیمنسsiemensتماس بگیرید.

 خطا یا ارور E10 زیمنس siemensظرفشویی در نمایندگی رسمی تعمیرات ظرفشویی

مشکل مربوط به المنت گرمکن آب است. به احتمال زیاد گرفتگی، رسوبات آهکی یا عواملی از این دست مانع تماس موثر آب با گرمکن شده و گرمکن نمی تواند کارش را درست انجام دهد.

 خطا یا ارور E11 ظرفشویی زیمنس siemensدر نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی

باید مشکلی برای ترمیستور (سنسور دما) پیش آمده باشد. یا ارتباط سنسور دما با برد الکترونیکی ظرفشویی قطع شده باشد. شاید هم ترمیستور درست عمل نمی کند و اطلاعات درستی به برد ارسال نمی کند. به هر حال با نمایندگی تعمیر زیمنس siemensمحلتان تماس گرفته و موضوع را به آنها بگویید.

 خطا یا ارور E12 ماشین ظرفشویی زیمنس siemensترکیه در نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی

روی المنت گرمکن رسوب فراوانی نشسته و مانع از عملکرد صحیح آن شده است. گاهی اوقات اگر ظرفشویی را خاموش و روشن کنید به جای این ارور کد E09 نمایش داده می شود، که به همان معنا است. در برخی مدل های ظرفشویی زیمنس siemensمی شود المنت را در آورد، تمیز و رسوب زدایی کرد و دوباره سر جایش گذاشت. به هر حال با نمایندگی تعمیر زیمنس siemensمحلتان تماس گرفته و موضوع را به آنها بگویید.

 خطا یا ارور E13 ماشین ظرفشویی زیمنس siemensدر نمایندگی مجاز تعمیر ظرفشویی

دمای آب ورودی به ظرفشویی بیش از حد بالاست، بالاتر از ۷۵ درجه سانتیگراد. معمولا این ارور زمانی رخ می دهد که ظرفشویی به شیر آب گرم وصل باشد. برای رفع ارور باید آن را به شیر آب سرد وصل کنید.

 خطا یا ارور E14 ظرفشویی زیمنس siemensدر نمایندگی رسمی تعمیرات  ظرفشویی

سنسور جریان آب، یعنی سنسوری که میزان آب ورودی به ظرفشویی را می سنجد، درست عمل نمی کند و برد الکترونیکی دستگاه جریان ورودی آب به ظرفشویی را قطع می کند. تنظیم جزئی لازم است که می توانید پرسنل ما را در تعمیرات زیمنس siemensخبر کنید تا مشکلات را حل کنند.

 خطا یا ارور E15 زیمنس siemensماشین ظرفشویی در نمایندگی رسمی تعمیرات ظرفشویی  

سیستم ایمنی در ظرفشویی نشتی آب مشاهده کرده و سیستم محافظ در برابر نشتی عمل کرده است. پرسنل متخصص ما در تعمیرات زیمنس siemensبه شما کمک خواهند کرد.

 خطا یا ارور E16 ماشین ظرفشویی زیمنس siemensدر نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی

اگر تکه ای جرم یا ناخالصی مانند شن یا جسم خارجی بسیار کوچکی در شیر ورودی ظرفشویی گیر کند، نمی گذارد شیر بسته شود و حتی اگر ظرفشویی را خاموش کنید، همچنان آب وارد ظرفشویی خواهد شد. البته ممکن تعمیر زیمنس siemensاین احتمال را هم می  دهد که علت بروز این ارور نشتی شیر ورودی یا ایراد سنسور سنجش و کنترل میزان آب درون ظرفشویی باشد.

 خطا یا ارور E17 ظرفشویی زیمنس siemensدر نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی

به احتمال زیاد برای شیر ورودی ظرفشویی مشکلی پیش آمده و بسته نمی شود. البته این امکان هم هست که فشار آب ورودی بیش از حد زیاد باشد و مانع بسته شدن شیر ورودی شود. اگر فشار آب لوله کشی منزل شما همیشه بالاست، شیر آب متصل به شیلنگ ظرفشویی را کمی ببندید تا فشار آب کمتر شود.

 خطا یا ارور E18 ماشین ظرفشویی زیمنس siemensدر نمایندگی رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی

مقدار آب داخل ظرفشویی بیش از اندازه کم است. البته در این حالت کار ظرفشویی متوقف نمی شود و طبعا نتیجه شستشو اصلا رضایت بخش نخواهد بود. به احتمال زیاد شیر ورودی آب مشکل دارد. می توانید از نمایندگی شعبه نزدیکتان در تعمیر زیمنس siemensکمک بگیرید.

 خطا یا ارور E19 ظرفشویی زیمنس siemensدر نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی

در اکثر موارد این مشکل باید از شیر گردش آب در مبدل گرما باشد. به احتمال زیاد این شیر از کار افتاده و باید تعویض شود. قطعه سالم را می توانید از نمایندگی تعمیر زیمنس siemensتهیه کنید.

 خطا یا ارور E20 ماشین ظرفشویی زیمنس siemensدر نمایندگی مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی

مشکل باید از پمپ گردش آب باشد. احتمالا سیم پیچ پمپ به دلیل قطع شدن سیم یا اتصال کوتاه آسیب دیده است. شاید هم آب به داخل پمپ نشت کرده و به پمپ آسیب رسانده است. در اینجا برقکاران ما در تعمیرات زیمنس siemensمی توانند کمکتان کنند.

 خطا یا ارور E21 ظرفشویی زیمنس siemensدر نمایندگی رسمی تعمیر  ظرفشویی

پمپ تخلیه ظرفشویی نمی تواند آب را تخلیه کند. شاید پروانه پمپ درگیر باشد و جسمی خارجی دورش پیچیده باشد یا به آن گیر کرده و مانع چرخش پروانه شده باشد. بعلاوه ممکن است اجزاء پمپ آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشد. برای تهیه پمپ نو می توانید از تعمیرات زیمنس siemensآن را تهیه کرده و حتی برای نصب از پرسنل ما کمک بگیرید.

 خطا یا ارور E22 زیمنس siemensماشین ظرفشویی در نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی

آب داخل ظرفشویی تخلیه نمی شود زیرا مسیر تخلیه آب مسدود است. نمایندگی تعمیر زیمنس siemensعلت نمایش این ارور ممکن است گرفتگی یکی از فیلترهای ظرفشویی یا مشکلی در پمپ تخلیه ظرفشویی باشد.

 خطا یا ارور  E23 زیمنس siemensظرفشویی در نمایندگی رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی

برای پمپ تخلیه مشکل برقی پیش آمده است. ممکن است سیم پیچ پمپ در اثر اتصال کوتاه یا قطع شدن سیم ها آسیب دیده باشد. البته این امکان هم وجود دارد که جسم خارجی مانع چرخش پروانه پمپ شده باشد. به هر حال برای اطمینان می توانید از نمایندگی تعمیر زیمنس siemensبپرسید تا راه حل را پیدا کنید.

 خطا یا ارور E24 ماشین ظرفشویی زیمنس siemensدر نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی

به احتمال بسیار زیاد لوله تخلیه ظرفشویی تاب برداشته یا مسدود شده است و امکان تخلیه آب وجود ندارد. احتمال هم دارد که مشکل از پمپ تخلیه ظرفشویی باشد.

 خطا یا ارور E25 ظرفشویی زیمنس siemensدر نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی

به دلیل آنکه خروجی پمپ تخلیه یا شیلنگ تخلیه آب مسدود شده، پمپ قدرت کافی برای تخلیه آب را نخواهد داشت. البته بعید هم نیست که پروانه پمپ گیر کرده باشد و درست نچرخد. این فقط احتمالی از سمت نمایندگان ما در تعمیرات زیمنس siemensاست. برای صحت آن کافی ست تماس بگیرید.

 خطا یا ارور E26 زیمنس siemensماشین ظرفشویی در نمایندگی مجاز تعمیر ظرفشویی

سوییچ تنظیم کننده آب مشکل دارد. احتمالا این سوییچ آسیب دیده است که با تعویض آن توسط پرسنل متخصص تعمیر زیمنس siemensمشکل بر طرف خواهد شد.

 خطا یا ارور E27 زیمنس siemensظرفشویی در نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی

ظرفشویی وقتی این ارور را نمایش می دهد که ولتاژ ورودی بیش از اندازه پایین باشد. نوسانات برق شهری ممکن است به دفعات رخ دهد و سبب بروز این مشکل شود. این نوسانات برای دستگاه بسیار خطرناک است و حتی ممکن است سبب بروز آسیب های بسیار جدی در ظرفشویی شود. اگر ظرفشویی شما مکرر این ارور را نمایش می دهد بهتر است از تثبیت کننده ولتاژ برق (استبلایزر) استفاده کنید تا از آسیب های جدی احتمالی به ظرفشویی پیشگیری کنید.

 خطا یا ارور E28 ماشین ظرفشویی زیمنس siemensدر نمایندگی رسمی تعمیر ظرفشویی

سنسور تشخیص میزان کدر بودن آب مشکل دارد. به همین دلیل هم هست که ظرف ها درست تمیز نمی شوند و آب کدر در ظرفشویی دیده می شود

 

 

قطعات ماشین ظرفشویی زیمنس در نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس siemens

✔ قطعات کنترل کننده دستگاه

قطعات کنترل کننده دستگاه وظیفه این قطعات کنترل عملکرد ماشین ظرفشویی را بر عهده دارند در صورتی که در ماشین ظرفشویی مشکلی ایجاد شود این قطعات کنترل کننده باعث می شوند تا ماشین ظرفشویی متوقف شود.

✔ قطعات مصرف کننده

قطعات مصرف کننده مانند مخزن، پمپ و المنت ها هستند و وظیفه آنها اینست که با اتصال برق کارشان آغاز می شود و عملیات شستشو انجام می شود.

✔ قطعات انتقال دهنده

قطعات انتقال دهنده مانند سوکت ها ، کابل ها که وظیفه آنها این است که مابین قطعات کنترل کننده و مصرف کننده قرار گرفته اند که باعث انتقال پیام از کنترل کننده ها به مصرف کننده ها می شوند.

 

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی زیمنس در نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس siemens

ماشین ظرفشویی زیمنس siemens بطور معمول از عمر بسیار بالایی برخوردار است اما ممکن است برخی قطعات آن به دلیل استفاده نادرست و یا فرسودگی قطعه دچار آسیب شود و نیاز به تعمیر توسط نمایندگی تعمیر زیمنس siemens پیدا کند. در ذیل به برخی مشکلات رایجی که برای ماشین ظرفشویی زیمنس siemensاتفاق می افتد اشاره خواهیم کرد:

 تعمیر برد ماشین ظرفشویی

برد ماشین ظرفشویی قطعه ای است که وظیفه آن کنترل و هماهنگی سایر قطعات در ظرفشویی را برعهده دارد. زمانی که این قطعه خراب شود کل دستگاه از کار می افتد و دیگر قابل استفاده نمی باشد در صورت بروز چنین مشکلی با ما در نمایندگی رسمی تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنسsiemens در سراسر ایران تماس بگیرید تا تکنسین های مجرب تعمیر زیمنس siemens در اسرع وقت و با کمترین هزینه ظرفشویی شما را تعمیر کنند. الویت تکنسین های مجرب ما تعمیر قطعات ظرفشویی شماست و فقط در صورتی قطعه تعویض می شود که قابل تعمیر نباشد، در صورتی که قطعه نیاز به تعویض داشته باشد نیز از قطعات اورجینال زیمنس siemens استفاده خواهند کرد.

 عدم تخلیۀ صحیح در ماشین ظرفشویی  

فیلتر و شیلنگ های تخلیۀ وابسته به آن، قطعاتی هستند که اگر با مشکل مواجه شوند، تخلیه ظرفشویی انجام نخواهد شد.

 سفیدک زدن ظروف در ماشین ظرفشویی زیمنس

اگر ظروف در ظرفشویی زیمنس siemensسفیدک میزند مشکل می تواند از مناسب نبودن مقدار پودر یا مایع جلا دهنده، بسته نشدن درب محفظۀ نمک، تنظیم نبودن آب دستگاه و درجه حرارت آن، کافی نبودن فشار آب دستگاه و یا متناسب نبودن برنامۀ شستشوی دستگاه باشد که باید توسط تکنسین مجرب مورد بررسی قرار بگیرد.

 روشن نشدن ماشین ظرفشویی زیمنس

سیستم برق، درب و واشر دور درب، برد دستگاه، و موتور مهم ترین قطعاتی هستند که باعث می شود دستگاه روشن نشود.

 سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی زیمنس

نقص در سیستم پمپ، فرسودگی مهر و موم بازوهای آب پاش، عدم درست چیده شدن ظروف در دستگاه، یا تراز نبودن دستگاه باعث ایجاد سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی زیمنس siemensمی باشند .

 کار نکردن کلید های روی ظرفشویی زیمنس

کار نکردن کلیدهای روی ماشین ظرفشویی مرتبط با بُرد الکترونیکی می باشد.

 تمیز نشستن ظرف ها در ماشین ظرفشویی زیمنس

این مشکل ممکن است از کیفیت پایین مواد شوینده و یا عدم پاشش و پخش صحیح آب در محفظه ماشین ظرفشویی زیمنس siemensشما باشد که می بایست توسط تکنسین مجرب تعمیر زیمنس siemensبررسی گردد.

 

چگونه عمر ماشین ظرفشویی زیمنس siemens را افزایش دهیم؟

✔ باقی مانده غذاهای موجود در ظرف ها را حتما قبل از قرار دادن در ماشین ظرفشویی پاک کنید.

✔ حتماً از مواد شوینده استاندارد و مناسب ماشین ظرفشویی استفاده نمایید و از ریختن مواد سفید کننده داخل مخزن خودداری نمایید.

✔ از شوینده ها به مقدار مناسب استفاده کنید.

✔ حتما بعد از پایان شستشو درب آن را نبندید تا اجزای داخلی دستگاه خشک شود.

✔ فیلتر دستگاه را تمیز کنید تا عملکرد خوب دستگاه حفظ شود.

✔ ظرف ها را متناسب با ظرفیت ماشین داخل آن بگذارید و آنها را در جهت آب پاش های دستگاه قرار دهید، بهتر است دهانه لیوان ها به سمت پایین باشد.

 

چرا از نمایندگی رسمی تعمیرات لـوازم خانـگی زیمنس Siemens خدمات بگیریم؟

icon-2-300x300-1.png

۳۰ سال سابقه درخشان

نمایندگی رسمی تعمیر زیمنس و لوازم خانگی زیمنس siemens ، دارای بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات زیمنس و تعمیر لوازم خانگی زیمنس siemens در ایران است.

icon-3-300x300-1.png

خدمات پس از فروش

استفاده از خدمات پس از فروش در نمایندگی مجاز تعمیر زیمنس، با استفاده از دستورالعمل های عملیاتی دقیق تا توصیه های تخصصی تعمیر و نگهداری لوازم خانگی زیمنس siemens، صورت می‌گیرد.

icon-1-300x300-1.png

ضمانت ۶ ماهه و گارانتی

در نمایندگی رسمی تعمیر زیمنس تمامی تعمیرات لوازم خانگی زیمنس siemens دارای ضمانت شش ماهه برای خدمات پس از تعمیر زیمنس می‌باشد.

این تضمین، ارائه خدمات مطلوب و حرفه‌ای است.

icon-2-300x300-1.png

صرفه جویی در وقت و هزینه

در صورت تماس نمایندگی رسمی تعمیر زیمنس، و یا ثبت سفارش آنلاین در وب سایت رسمی خدمات زیمنس ، تکنسین های مجرب برای شما اعزام می‌شود، تا لوازم خانگی زیمنس siemens شما ابتدا عیب یابی، و سپس نسبت به تعمیر دستگاه معیوب، اقدام شود.
icon-6-300x300-1.png

تکنسین‌های حرفه‌ای در زیمنس سرویس

در نمایندگی رسمی تعمیر زیمنس siemens از بهترین تکنسین های مجرب و دوره دیده در شرکت اصلی خدمات و تعمیر زیمنس siemens  استفاده می کند و با دستور العمل های اصولی، نه تنها به صورت حرفه ای تعمیر می کنند، بلکه دانش تخصصی خود را نیز در دسترس قرار می دهند.
icon-5-300x300-1.png

شعبات متعدد تعمیرات زیمنس

تعمیرکاران مجاز زیمنس سرویس و لوازم خانگی زیمنس siemens بصورت 24 ساعته در شبانه روز از سراسر کشور در خدمت شما عزیزان می‌باشند.

خدمات ما در سرویس زیمنس Siemens سرویس

اگر شما یکی از محصولات برند بی نظیر  زیمنس siemens را خریداری کرده اید و به هر دلیلی دچار نقص فنی شده است و یا نیاز به سرویس دارد، معتبرترین مرکز پشتیبانی و خدمات پس از فروش  زیمنس siemens بدون وقفه و همه روزه در خدمت شماست.

هدف تیم مجرب ما به عنوان معتبرترین نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی  زیمنس siemens  ، جلب رضایت شماست.